Młynek do kawy elektroniczny | Hendi F4Enano
dodaj do przechowalni
F4Enano
Opis
- Przeznaczony dla najbardziej wymagającego Klienta, dla małych i średniej wielkości lokali gastronomicznych.
- Kontrolę pracy personelu ułatwiają elektroniczne liczniki porcji zmielonej kawy (całkowity, częściowe) na dużym i czytelnym wyświetlaczu elektronicznym dzięki, któremu nawet w najbardziej zaciemnionym barze praca staje się łatwa.
- Regulowany w pionie widelec uchwytu filtra
- Pojemnik na kawę ziarnistą: 0,5 kg
- Płasko i równolegle ułożone żarna ze stali nierdzewnej o średnicy śr. 58 mm
- Ilość obrotów żaren: 1400 obr./min
- Funkcja zużycia żaren poinformuje nas o konieczności ich wymiany
- Mikrometryczne ustawianie grubości mielenia (płynna regulacja z podziałką) dla wyjątkowo precyzyjnego efektu mielenia, dostosowanego do oczekiwań najbardziej wymagających klientów
- Przestawienie ilości mielenia kawy liczone w zaledwie w sekundach, nie powoduje przerw w pracy operatora
- 3 tryby mielenia:
- Pojedynczy cykl mielenia.
- Mielenie ręczne ciągłe ( trwa aż do momentu zwolnienia przycisku)
- Wybór dozy na dwie kawy
- Dotykowy kolorowy wyświetlacz LCD pokazujący:
- Ilość kaw przygotowanych w ciągu dnia, tygodnia oraz podczas całego okresu eksploatacji
- Godzinę w formacie 12-sto lub 24-godzinnym oraz datę (miesiąc, dzień i rok)
- Wybrany tryb mielenia (miga na ekranie w trakcie pracy danego trybu)
- Ilość godzin pozostałych do wymiany żaren
- Informacje dostępne w językach: angielskim, włoskim, hiszpańskim, francuskim, niemieckim
- Funkcja procentowego ustawienia stopnia jasności wyświetlacza
- Funkcja wyzerowania licznika godzin pozostałych do wymiany żaren
- Funkcja RESET do powrotu do ustawień fabrycznych młynka
- Silnik urządzenia zabezpieczony wyłącznikiem termicznym (chroni przed nadmiernymi rozgrzaniem spowodowanym przetężeniem, który interweniuje przerywając zasilanie silnika)
- Obudowa stalowa w kolorze szarym
* gwarancja zgodnie z warunkami producenta

Wyświetlane są tylko zatwierdzone przez nas opinie. Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.