
§1. WARUNKI OGÓLNE
- Właścicielem oraz administratorem sklepu internetowego gastro-pol.pl dostępnego pod adresem: http://gastro-pol.pl/ jest firma Sprzedaż-Serwis Sprzętu Gastronomicznego Gastro-Pol Sylwia Nowak, z siedzibą w Głogowie, pod adresem: ul. Szewska 6, 67-200, o numerze NIP: 6932004241, REGON: 020655665
- Sklep internetowy firmy "GASTRO-POL" znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.gastro-pol.pl umożliwia dokonanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
- Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym firmy "GASTRO-POL" są podane w złotych polskich.
- Dokumentem sprzedaży towaru jest faktura VAT, paragon lub faktura detaliczna do paragonu.
- Towar pozostaje własnością sprzedającego do momentu zapłaty całej należności.
- Ceny podane w sklepie nie obejmują dodatkowego i opcjonalnego wyposażenia (chyba że jest to uwzględnione w opisie towaru) oraz wniesienia, montażu i szkolenia w zakresie obsługi urządzeń.
§2. PROCEDURA SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
- Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie przez Zamawiającego formularza zamówienia udostępnionego przez firmę "GASTRO-POL" na stronach sklepu internetowego.
- Każde zamówienie jest potwierdzane drogą elektroniczną. Ponadto firma "GASTRO-POL" kontaktuje się telefonicznie w przypadku zamówień wymagających wyjaśnień, zamówień nietypowych oraz tych, których płatność nastąpi przy odbiorze.
- Czas realizacji zamówienia zależy od dostępności towaru i wynosi około 3-10 dni roboczych. W przypadku braków magazynowych i towarów wykonywanych ściśle na zamówienie klienta (np. meble ze stali nierdzewnej) czas realizacji może ulec wydłużeniu nawet do 21-30 dni od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji.
- Zastrzegamy sobie możliwość telefonicznego uzgodnienia terminu dostawy, w przypadku wystąpienia okoliczności, które uniemożliwiają całkowitą lub częściową realizację zamówienia.
- Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
- Koszty transportu towaru są ponoszone przez firmę "GASTRO-POL" lub odbiorcę zgodnie z wytycznymi podanymi w opisie towaru.
- Wniesienie i montaż zamówionego towaru (za wyjątkiem indywidualnych ustaleń) jest obowiązkiem Zamawiającego.
- W przypadku wyboru formy płatności "przedpłata przed wysyłką towaru" na wpłatę określonej na fakturze pro-forma kwoty firma "GASTRO-POL" oczekuje 7 dni roboczych. Po tym terminie zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia. Ustalenie indywidualnego terminu płatności wymaga kontaktu z firmą "GASTRO-POL".
- Towary wykonywane ściśle na zamówienie klienta (np. meble ze stali nierdzewnej) wymagają obowiązkowej przedpłaty w wysokości co najmniej 30% wartości przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. Dotyczy to zamówień składanych przez osoby i firmy prywatne.
- Zastrzegamy sobie prawo do realizacji jedynie zamówień na kwotę powyżej 10 zł netto. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówień, o których mowa w ustępie 9 sekcji GWARANCJE I REKLAMACJE.
- Koszty dostawy 25 zł netto dotyczą zakupów realizowanych u jednego producenta. W przypadku zakupu produktów od różnych producentów na jednym zamówieniu należy skontaktować się z nami.
§3. WARUNKI PŁATNOŚCI
- Standardowe formy płatności:
- przedpłata 100% przed wysyłką towaru lub płatność przy odbiorze,
- przelew jednostki budżetowe,
- zaliczka na potrzeb zamówienia
§4. GWARANCJE I REKLAMACJE
- Wszystkie zakupione towary są fabrycznie nowe, posiadają gwarancję producenta, która wraz z instrukcją obsługi dostarczana jest z towarem. Towary objęte gwarancją nie podlegają rękojmi. Nie wszystkie towary są produkowane w Polsce - nasi dostawcy importują część swojego asortymentu zza granicy.
- W przypadku braku pieczątki sprzedawcy na karcie gwarancyjnej niezbędne dokumenty należy przesłać pocztą na adres firmy "GASTRO-POL", gdzie zostaną opieczętowane i odesłane.
- Karta gwarancyjna oraz instrukcja obsługi towaru mogą być umieszczone na zewnętrznej stronie opakowania dostarczanego towaru. Prosimy zwrócić na ten fakt szczególną uwagę przy rozpakowywaniu przesyłki.
- W przypadku reklamacji należy pisemnie skontaktować się z firmą "GASTRO-POL". Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest karta gwarancyjna lub w przypadku jej braku - faktura VAT lub numer zamówienia.
- Firma "GASTRO-POL" nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikające z niewłaściwego zainstalowania oraz użytkowania zakupionego towaru.
- Zamawiający ma obowiązek sprawdzić w obecności pracownika firmy spedycyjnej jakość i kompletność dostawy. Sprawdzenie przesyłki może nastąpić dopiero po podpisaniu listu przewozowego lub po uiszczeniu kurierowi pełnej kwoty za dostarczoną przesyłkę (przesyłka za pobraniem). W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy niezwłocznie sporządzić protokół szkody na druku firmowym spedytora spedytora i niezwłocznie przesłać druk do firmy Gastro-Pol. Druk powinien być spisany w dniu odbioru towaru. Zgodnie z artykułem 545 §2 Kodeksu Cywilnego, zaniechanie tej czynności może spowodować utratę prawa do reklamacji związanej ze szkodami transportowymi.
- Wszelkie informacje o produktach pochodzą z materiałów publikowanych przez producentów. Zdjęcie produktu lub jego opis techniczny zamieszczone na stronie internetowej mogą nieznacznie się różnić od stanu faktycznego, co związane jest z ciągłym technologicznym ulepszaniem stanu faktycznego proponowanych urządzeń. Ponadto, zdjęcia często są poglądowe i w kwestiach spornych lub w razie niepewności należy kontaktować się z przedstawicielem firmy telefonicznie.
- Różnice wynikające z indywidualnych ustawień sprzętu Nabywcy (kolor, proporcje, itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
- Sprzedawca nie odpowiada za wady rzeczy sprzedanej (rękojmia).
- Zespół sklepu internetowego gastro-pol.pl dokłada najwyższych starań, aby opisy i dane techniczne produktów były zgodne z rzeczywistością. Mimo to zastrzegamy sobie jednak prawo do pomyłek w opisach czy zdjęciach towarów lub do nieścisłości związanych z ceną produktu, tym samem zastrzegając sobie prawo do nie realizowania zamówień na produkty posiadające te błędy.
- W przypadku nieuzasadnionej odmowy przyjęcia zakupionego towaru lub jego zwrotu, kupujący może być obciążony opłatą manipulacyjną w kwocie 10% wartości zakupionego towaru oraz kosztów transportu.
- W celu zgłoszenia reklamacji należy wysłać na adres e-mail sklep@gastro-pol.pl wiadomość w której należy zawrzeć pełne informacje związane z reklamacją lub naprawą gwarancyjną tj.:
- numer zamówienia,
- pełen adres wraz z numerem telefonu gdzie znajduje się urządzenie (towar),
- opis usterki,
- numer tabliczki znamionowej urządzenia.
§5. ZWROT TOWARU
- Zamawiający ma prawo zwrotu pełnowartościowego towaru z wyjątkiem towarów, które są wykonywane ściśle na jego zamówienie (np. meble ze stali nierdzewnej) do 7 dni od daty jego otrzymania. Zwracany towar, wyłącznie w oryginalnym opakowaniu producenta, nie może nosić śladów eksploatacji ani być używany! Zwrot towaru odbywa się na koszt Zamawiającego pod adres wskazany przez firmę "GASTRO-POL". Zamawiający może dodatkowo ponieść koszt wysłania, przepakowania oraz ponownego przeglądu przedgwarancyjnego towaru.
- W przypadku nieuzasadnionej odmowy przyjęcia zamówionego towaru stosuje się ustalenia zapisane w punkcie 1. części niniejszego regulaminu stanowiącej o zwrocie towaru.
- Zwrot pieniędzy za odesłany towar następuje po uprzednim sprawdzeniu jego stanu technicznego. Kupujący może być obciążony opłatą manipulacyjną w kwocie 10% wartości zakupionego towaru (kwota manipulacyjna 10% jest naliczana od wartości brutto produktu) oraz kosztów transportu.
- Firma "GASTRO-POL" nie przyjmuje żadnych przesyłek zwrotnych odsyłanych na nasz lub producenta adres za pobraniem.
- Uprzejmie informujemy, iż nie przyjmujemy zwrotów porcelany i szkła, towarów promocyjnych i z wyprzedaży, towarów których kod rozpoczyna się od oznaczeń 98*, 61* i WN*, ciągów wydawczych oraz towarów dostarczanych na indywidualne zamówienie klienta.
§6. POLITYKA PRYWATNOŚCI I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych Kupujących w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwanej dalej: RODO) jest firma Sprzedaż-Serwis Sprzętu Gastronomicznego Gastro-Pol Sylwia Nowak z siedzibą 67-200 Głogów, ul. Szewska 6
- Dane osobowe Kupujących (imię i nazwisko, adres dostawy, adres e-mail, numer telefonu) są przetwarzane w celu realizacji zamówienia i wykonania zawartej z nim umowy sprzedaży,w tym przygotowania i dostarczenia zamówienia, wystawienia faktury, a także w celu realizacji prawa odstąpienia do umowy oraz skorzystania z prawa do złożenia reklamacji na zasadach określonych w Regulaminie.
- Dane osobowe Użytkowników, którzy założyli konto na stronie sklepu gastro-pol.pl (imię i nazwisko, adres dostawy, adres e-mail, numer telefonu) są przetwarzane wyłącznie w zakresie koniecznym do rejestracji i obsługi konta danego Użytkownika na stronie sklepu.
- Użytkownik lub Kupujący może wyrazić uprzednią zgodę poprzez akceptację stosownej Klauzuli na wysyłanie mu Newslettera oraz na wysyłanie mu innych informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną(Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zmianami). Udzielenie zgody, o której mowa w zdaniu poprzedzającym jest dobrowolne i nie warunkuje realizacji złożonego zamówienia.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji powyżej wskazanych celów, w tym obsługa konta Użytkownika, dostarczenia zamówienia, wystawienia faktury, obsługi reklamacji i prawa odstąpienia od umowy. Odbiorcami danych osobowych Klienta będą właściwe organy podatkowe, firmy kurierskie i inne podmioty dokonujące dostawy towaru.
- Dane osobowe Kupującego będą przechowywane do czasu zakończenia stosunku handlowego, w ramach którego dane zostały zebrane, lub do czasu upływu ustawowych okresów przechowywania i przedawnienia bądź przedawnienia zobowiązań podatkowych; ponadto do czasu zakończenia wszelkich sporów prawnych, w ramach których dane te mogłyby być potrzebne w charakterze dowodu.
- Dane osobowe Użytkownika niezbędne do rejestracji i obsługi konta danego Użytkownika będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji usługi.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Użytkownik lub Kupujący posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, wniesienia sprzeciwu, do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie. Skorzystanie z prawa do wycofania zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, które miało miejsce przed wycofaniem zgody. W celu realizacji praw należy skontaktować się z Administratorem Danych Osobowych za pośrednictwem adresu e-mail ado@gastro-pol.pl
- Użytkownikowi lub Kupującemu przysługuje prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Użytkownika lub Kupującego narusza przepisy RODO.
- Strona gastro-pol.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony sklepu Użytkownik lub Kupujący akceptuje, że w urządzeniu końcowym zostaną zainstalowane pliki cookies, które umożliwiają Usługodawcy świadczenie usług.
§7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wszelkie ewentualne spory wynikające z transakcji kupna - sprzedaży będzie rozstrzygał Sąd działający w miejscu działalności sprzedającego - to jest w Głogowie.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
- Zastrzega się prawo zmiany niniejszego regulaminu. W takim wypadku na stronie zostaną opublikowane stosowne uaktualnienia.