Kostkarka do lodu Hoshizaki IM-65 WNE-HC | 60 kg/24h | chłodzona wodą | kostka sześcian | 28x28x32 mm IM-65WNE-HC
Opis
Opis
- Najwyższej jakości profesjonalna kostkarka do lodu renomowanej firmy Hoshizaki, o bardzo wysokiej wydajności i powtarzalności w produkcji kostek lodu
- Specjalna wtryskowa technologia formowania kostek lodu pozwala na uzyskanie na uzyskanie idealnych kostek w kształcie sześcianu, o bardzo wysokiej gęstości, bez pęcherzyków powietrza
- Wysoka gęstość kostek lodu, zwartość oraz twardość przekładają się dłuższe i efektywniejsze chłodzenie napoju
- Funkcja przemrożenia kostek lodu powoduje unikalny efekt „marmurkowatości”, który znika po kontakcie z napojem
- Nawet o 40% niższe koszty energii w porównaniu z tradycyjnymi kostkarkami do lodu
- Tropikalna klasa klimatyczna zapewnia wydajną pracę urządzenia aż do +40°C
- Wytworzone kostki lodu są przechowywane w wbudowanym zasobniku na lód
- Zasobnik wyposażony jest w czujnik, który zapobiega przeładowaniu
- Izolacja zasobnika wolna od HCFC - organicznych związków chemicznych z grupy freonów
- Elektroniczny panel sterowania
- System wytwarzający kostki lodu wyposażony jest w automatyczne płukanie oraz magnetyczną pompę wody, zapobiegającą wszelkim wyciekom
- Obudowa wykonana z wysokiej jakości stali nierdzewnej
- Zamknięty obieg wody zapobiega wszelkim zanieczyszczeniom wody podczas cyklu wytwarzania kostek lodu
- Plug&Play – prosty i szybki montaż urządzenia
- Wydajny, energooszczędny i przyjazny dla środowiska czynnik chłodniczy R290
- Wymagane jest podłączenie do wody 3/4" oraz do odpływu
- Wyjmowany i łatwy w czyszczeniu filtr powietrza
- 2 lata gwarancji na terenie całej Polski
Parametry techniczne:
- Wymiary zewnętrzne [mm]: 633x506x840 (nóżki + 90-125)
- Wydajność [kg/24h]: 60
- Wymiary kostki [mm]: 28x28x32
- Kształt kostki: sześcian
- Maksymalna pojemność zbiornika [kg]: 26
- Waga [kg]: 63
- System chłodzenia: wodne
- Moc [kW]: 0,3
- Zasilanie [V]: 230
- Czynnik chłodniczy: R290
Wyświetlane są tylko zatwierdzone przez nas opinie. Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.